Vásárlási feltételek

A www.takoy.hu internetes webáruház, fizikai üzlethelységgel nem rendelkezik - ezért nem lehet eljönni és megnézni az árut, vagy személyesen megvásárolni.

 

Definíciók

Ezek az általános üzleti feltételek szabályozzák a vállalat jogait és kötelezettségeit. A jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek az Eladó, jelen esetben: Gotana sro, 95843 Nedanovce 301, Szlovák Köztársaság, cégjegyzékszám: 46279491, bejegyezve a Trencséni Járásbíróság kereskedelmi nyilvántartásába, ügyszám: 24846 / R, jegyzett tőke: 5000 €, befizetett jegyzett tőke: 5000 €, és a Vevő között megkötött adásvételi szerződés értelmében a szerződő felek közti jogokat és kötelességeket szabályozzák. Az adásvételi szerződés tárgya az Eladó által forgalmazott www.takoy.hu internetes áruházban a kínált áru értékesítése és megvétele.

 

A"Vevő": egy olyan személy, aki terméket rendel a www.takoy.hu internetes áruházban.

A "megrendelés" egy olyan elektronikus űrlap kitöltését jelenti, amely tartalmazza a Vevőre vonatkozó információkat, a megrendelt termékek listáját, a szállítás és a fizetés módját, valamint azt az összeget, amelyet a Vevő fizet a termékért.

"Termék": a www.takoy.hu weboldalon megjelenő összes termék.

 

Az Eladó elérhetőségi adatai:
Gotana s.r.o. - GLS Depo, Pesti út 1, 3553 Kistokaj, Miskolc,
Magyarország Bank: OTP bank
A bankszámla neve:Gotana, s.r.o.
IBAN: HU44117340042599322400000000
SWIFT/BIC: OTPVHUHB
(hétfő - péntek: 08:00-16:00)
E-mail: info@takoy.hu

Az adásvételi szerződés megkötésének módja

A www.takoy.hu internetes áruházon keresztül leadott összes megrendelés mindkét fél számára kötelezettséggel jár. A megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy elolvasta ezeket az adásvételi és reklamációs feltételeket.
Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a regisztráció vagy a megrendelés teljesítése során a rendszer által megkövetelt összes adat és követelmény valós és teljes kitöltése.
Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy a Vevő elküldi a rendelést, és az Eladó fogadja azt. A megrendelés elküldését követően a Vevő saját e-mail címére kap egy úgynevezett: „rendelés visszaigazolása” értesítő emialt, amely a rendelésről szóló adatokat tartalmazza.

Szállítási feltételek

Az Eladó vállalja, hogy:
- a megrendelés elküldésének napján érvényes vételáron és fizetési feltételek mellett eljuttatja a Vevőhöz a megrendelt termék típusát és mennyiségét
- megfelelő módon csomagolva küldi el a terméket a Vevőhöz, hogy szállítás közben ne sérüljön meg

Az Eladó nem felelős:

- a szállítási vállalat/futárszolgálat által okozott késedelmes áruszállításért
- késedelmes áruszállításért a címzett tévesen megadott címe miatt
- a szállítmányozó társaság által a szállítmányban okozott károkért
- a termék át nem adásáért, amely a gyártó (beszállító) hibájából származik és a forgalmazási jogok korlátozásának, vagy törlésének, vagy más előre nem látható akadálynak az eredménye.

A Vevő vállalja, hogy:

- átveszi a megrendelt terméket, és ellenőrzi a csomagolás sértetlenségét
- a Vevő kifizeti az Eladónak a teljes vételárat beleértve a szállítás költségeit is utánvéttel az átadás helyszínén, vagy az Eladó számlájára való online banki átutalással a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételeknek megfelelően.

Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át a terméket (a rendelés alapján), az eladó fenntartja a jogát, hogy kártérítést követeljen. Abban az esetben, ha a Vevő az első kézbesítéskor nem veszi át a terméket,és a termék újrakézbesítését kéri, a Vevő köteles megfizetni a termék első és újbóli kiszállításának költségét.

Az Eladó a kereskedelem jellegétől függően (mennyiség, ár, szállítási költségek, távolság stb.) jogosult felkérni a Vevőt, hogy hitelesítse a megrendelést, pl. telefonon vagy írásban. Ha a Vevő elutasítja a hitelesítést, az Eladó érvénytelennek tartja a megrendelést.

A kiszállítás ideje

A megrendelt termék kiszállítása a lehető leghamarabb történik, a termékek elérhetőségétől és az eladó működési képességeitől függően. A készleten lévő termékek megrendelései általában 1 munkanapon belül feldolgozásra kerülnek, a második munkanapon átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, és a harmadik munkanapon a futár kézbesíti Önnek a terméket. Ha megváltozna a kiszállítás dátuma, akkor ez az információ a weboldalon lesz feltüntetve. Ha egy adott termékhez más szállítási időpont van megadva, akkor telefonon vagy írásban fogjuk Önt tájékoztatni a termék kiszállításáról. Abban az esetben, ha a Vevő banki átutalással fizeti meg a vételárat, a fizetés napjának azt a napot tartjuk, amikor a teljes vételár összege megérkezik az Eladó bankszámlájára.

A termék ára

Az weboldalon feltüntetett összes ár végleges. A termék ára nem tartalmazza a postaköltséget, a csomagolást nem számoljuk fel.

A Takoy.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy a webáruházban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő például "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Takoy.hu nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani.

A Takoy.hu nem felelős a webáruházban közzétett árazási vagy egyéb hibákért és az ezekből esetlegesen eredő bármilyen kárért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására.

Az eladás igazolása egy számla, amelyet minden rendeléshez csatolunk, vagy online elektronikus formában küldjük el, és amely egyaránt szolgál szállítási és garanciakártyaként.

A termék ára és a postaköltség kifizetése Magyarországra történő szállításkor:
- utánvéttel az ügyfél a teljes összeget kifizeti az termékekért, amikor átveszi a szállítmányt a futárcégtől.
Szállítás előtt telefonon kapcsolatba lép Önnel a futárcég. A postaköltség ebben az esetben: 1380Ft + 300Ft az utánvét ára, összesen tehát az utánvétes kiszállítás ára 1680Ft.
-bankkártyával történő fizetés esetén, az ügyfél a megrendelést követően bankkártyával egy online fizetési felületen fizet a termékért, ebben az esetben a kiszállítás díja 1380Ft.

A rendelés lemondása

A vevő jogosult indoklás nélkül lemondani a megrendelést a megrendeléstől számított 2 órán belül. (2 óra elteltével megkezdjük a megrendelés feldolgozását). A megrendelés törlését az info@takoy.hu e-mail címen és telefonon is értesítse, mi azonnal küldünk Önnek egy visszaigazolást a rendelés törléséről.

Alternatív vitarendezés

  • Vevőnek - a fogyasztónak - joga van jogorvoslat iránti kérelemmel fordulni az Eladóhoz (e-mailben az info@takoy.hu címre), ha nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az Eladó megsértette jogait. Ha az Eladó erre a megkeresésre nemleges választ ad, vagy a feladásától számított 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló indítványt benyújtani az alternatív vitarendezést kérni az AVR-szervtől (a továbbiakban: AVR szervezet) a 391/2015 törvény szerint. Az AVR alanyai a 391/2015. Sz. Törvény 3. §-a szerinti szervek és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó az ajánlatot a 391/2015. Sz. Törvény 12. §- ában meghatározott módon nyújthatja be.
  • A fogyasztó panaszt nyújthat be az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül is, amely online elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm címen.
  • Az alternatív vitarendezést csak az a fogyasztó alkalmazhatja - az a fizikai személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti tevékenysége, munkaviszonya vagy hivatása területén jár el. Az alternatív vitarendezés csak a vevő és az eladó között a fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal összefüggő vitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távolsági úton kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyeknél a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az AVR-szervezet megkövetelheti a fogyasztótól, hogy fizessen díjat az ADR kezdeményezéséért, ÁFA-val együtt legfeljebb 5 eurót.

Az áru visszaküldése - elállás a szerződéstől

Az egyéb, ezeket a méreteket meghaladó csomagok visszaküldése esetén (például szövetek tekercsen), kattintson a csomagfeladás linkre! https://ecsomag.hu/hu . Adja meg a csomag adatait, a feladási és a kiszállítási helyet ( Gotana s.r.o. - GLS Depo, Pesti út 1, 3553 Kistokaj, Miskolc, Magyarország), valamint hogy mikor szeretné, hogy a futár felvegye a csomagot és végül fizesse ki a szállítási díjat, ahol rendelését online bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni! Más feladási mód a csomag visszaküldése esetén jelenleg nem lehetséges. A csomagcímkét a GLS nyomtatja ki, és a futár viszi a helyszínre, s a felragasztás előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a címkén rögzített adatok megfelelőségét.

A 102/2014. sz. törvény 7. §-a értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló (a továbbiakban Fogyasztó) a webáruházunkban a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. A mosott, vágott vagy egyéb módon megmunkált anyagokat 14 napon belül indoklás nélkül nem lehet visszaküldeni.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát.
Az áruk visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségeket az ügyfél fizeti.
Utánvéttel visszaküldött árukat nem fogadunk el.

A termék árát a legalacsonyabb szállítási költség árával együtt, amely a weboldalon szerepel (ez nem érvényes, ha az ügyfélnek ingyenes postaköltsége volt), a visszaküldött áruk ellenőrzése után, 14 napon belül visszaküldjük. Az elállási jog gyakorlásából eredő összeg visszafizetése banki átutalás útján történik a vevő által megjelölt bankszámlaszámra vagy arra a számlára, melyről a kártyás fizetés történt.

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek.

Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Reklamációs feltételek

Mielőtt elfogadna és kifizetne a szállítmányt a futárnál, javasoljuk a Vevőnek, hogy a helyszínen ellenőrizze, nem sérült-e meg a küldemény. Kiterjedt károk (szakadt csomagolás, deformáció és egyéb jelentős károk) esetén a futárral kell a károkozásról jegyzőkönyvet írni, vagy a küldeményt nem kell átvenni.
Panasz esetén a Vevő az igényelt árut a cég székhelyének címére küldi a fent említett visszaküldés alapján (GLS - tekercsek esetében vagy 5kg-os csomag felett , vagy a Packeta csomagponton keresztül).
A terméknek megfelelően csomagoltnak kell lennie, és tartalmaznia kell: az igényelt árut, beleértve a tartozékokat is (ha vannak), a számla másolatát, a hiba leírását és a vevő elérhetőségeit - visszaküldési cím, telefonszám, e-mail.
Utánvéttel történő küldéskor ezt a szállítmányt nem fogadjuk el. Az igényelt árukat tisztán, mosatlanul, használatlanul és sértetlenül kell visszaküldeni.

A garancia nem terjed ki az alábbiak által okozott károkra:

- természetes vagy túlzott mechanikai kopás
- ha a termék vagy annak része szennyeződött
- ha a terméket olyan körülmények között használta, amelyek nem felelnek meg a termék hőmérsékletének, nedvességtartalmának, a termék kémiai és mechanikai hatásainak
- külső hatások, pl. az időjárás miatt
- illetéktelen személy általi beavatkozás (szakszerűtlen javítás vagy módosítás)
- mechanikai sérülések - szakadt, vágott, megszabott, termikusan károsodott áruk, gondatlan, aránytalan fizikai kezelés, árurétegek szándékos karcolása, megsérült áruk stb
- a jótállás nem terjed ki a természeti katasztrófák, időjárási viszonyok, valamint extrém és szokatlan körülmények között történő használat által okozott károkra sem

Indokolatlan panasz esetén az árut a megfelelő vélemény megindokolásával visszaküldik a Vevőnek.

A panaszt az Eladó indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a Vevő panaszának benyújtásától számított 30 napon belül kezeli. Az indokolt panasz elintézésével a garancia időtartama meghosszabbodik a panasz időtartamával. Ha a panaszt úgy rendezték, hogy a terméket egy újra cserélték a törvényes szavatossági időn belül, akkor a jótállási idő a kárrendezés napjától kezdődik.
Az Eladó telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesíti a Vevőt a panasz kezeléséről, és saját költségén kiszállítja a terméket a Vevő címére.

A személyes adatok védelme

A személyes adatok védelméről szóló 122/2013 módosított törvény 10.§ 3. bekezdése, b) betűje értelmében a www.takoy.hu webáruház üzemeltetője vállalja, hogy a Vevő által a megrendelőlapon keresztül megadott személyes adatokat az adatok tulajdonosának beleegyezése nélkül nem adja át harmadik félnek, és a megbízott személyes adatokat nem használja olyan kereskedelmi ajánlatra, amely nem kapcsolódik az online áruház promóciójához. Ugyanakkor vállalja, hogy az ügyfél kérésére a személyes adatokat bármikor törölheti az adatbázisból.

Az ügyfélvédelmi rendelkezések csak magánszemélyekre vonatkoznak.

E-mail marketing

Üzleti értesítések (e-mail marketing) küldése céljából az Ön személyes adatait az Ön beleegyezése alapján dolgozzuk fel. Ha nem adja meg hozzájárulását, és Ön az ügyfelünk, akkor üzleti értesítéseket küldhetünk Önnek a beleegyezése nélkül. Mindenesetre egyszerűen megtilthatja részünkről az ilyen marketingkommunikációt azáltal, hogy megerősíti a leiratkozást az üzleti értesítés (e-mail) végén. Az Eladó kötelezi magát, hogy a Vevő személyes adatait a hatályban lévő szlovák jogszabályok alapján fogja kezelni.

Az elektronikus hírközlésről szóló törvény 3. cikkének 62. § (4) bekezdése szerint járunk el: "Az elektronikus levél címzettjének a (2) bekezdés szerinti előzetes hozzájárulása nem szükséges azon személyek saját hasonló termékeinek és szolgáltatásainak közvetlen értékesítése esetén, amelyeknek az elektronikus levél kézbesítéséhez szükséges kapcsolattartási adatait ugyanaz a személy szerezte meg áruk vagy szolgáltatások értékesítése kapcsán, eme törvénynek vagy egy külön rendeletnek megfelelően."